منو
X

تصویر
پانته آ یادگاری
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من پانته آ یادگاری، کارشناس بینایی سنجی (اپتومتری) هستم و دارای سابقه ی چند سال فعالیت حرفه ای در این زمینه.
به عنوان یک کارشناس بینایی سنجی، آشنایی کاملی با آناتومی و فیزیولوژی چشم، اورژانس های چشمی، داروها، میکروب ها، علائم و نشانه های چشمی، … دارم و توانایی و مهارت لازم برای معاینه ی چشم و ارزیابی نارسایی های بینایی، انجام تست های بینایی سنجی، تجویز وسایل کمک بینایی، و درمان برخی از مشکلات و اختلالات چشم را کسب کرده ام.
افرادی که متوجه هر گونه تغییر در وضعیت بینایی و ظاهر چشم خود می شوند می توانند برای انجام معاینه با من در ارتباط باشند، چنانچه احتمال داده شود که به بیماری ها و آسیب های چشم و پلک مبتلا هستید حتما برای معاینه و درمان به یک چشم پزشک معرفی می شوید.
شما با مراجعه نزد من می توانید از خدماتی مانند: تشخیص و درمان دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم به عنوان عیوب انکساری، تجویز وسایل کمک بینایی (عینک، لنزهای تماسی)، تعیین شماره عینک و ساخت عینک های طبی مطابق با استانداردهای علمی، پیشگیری و درمان تنبلی چشم در اطفال، درمان انحراف چشم از نوع غیر فلجی با روش های غیر حراحی، درمان اختلال دید دو چشمی، درمان اختلالات حرکتی چشم با کمک تمرین های ارتوپتیک، سنجش میدان، عمق و رنگ بینایی، ارائه ی تست های بینایی به منظور صدور گزارش برای سازمان و مؤسسه های مختلف، انجام تست های غربالگری، ارائه ی تست های تشخیصی بیماری های قسمت قدامی چشم، و… بهره مند شوید.
لازم به ذکر می باشد که در حال حاضر در مرکز بینایی سنجی و عینک سازی طلوع واقع در کرج فعالیت می کنم، و شما عزیزان می توانید برای ارتباط با من به این مرکز مراجعه داشته باشید.
شماره تلفن مرکز بینایی سنجی و عینک سازی طلوع در این پروفایل موجود است، لطفا برای اطلاع از روزهای کاری من و هماهنگی قبلی با این شماره تماس حاصل فرمایید. مراقبت از سلامت بینایی شما مردم عزیز هدف اصلی من است، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک مرکز بینایی سنجی و عینک سازی طلوع کرج
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی پانته آ یادگاری چشم پزشک، پانته آ یادگاری متخصص افتالمولوژی، پانته آ یادگاری متخصص چشم، پانته آ یادگاری جراح چشم، پانته آ یادگاری فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، پانته آ یادگاری فوق تخصص قرنیه، پانته آ یادگاری فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، پانته آ یادگاری فوق تخصص پاتولوژی چشم، پانته آ یادگاری فوق تخصص شبکیه، پانته آ یادگاری متخصص بینایی سنجی، پانته آ یادگاری اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
پانته آ یادگاری
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر