منو
X

تصویر
هادی استادی مقدم
متخصص بینایی سنجی
(5)
آمار این متخصص
(5) رای
90%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

20%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر هادی استادی مقدم هستم (شماره نظام پزشکی: ب-۳۷۴۷۵)، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (مرتبه علمی: استاد) و دارای دکترا تخصصی در رشته ی بینایی سنجی. تا به امروز در کنار تدریس در دانشگاه و انجام فعالیت های متعدد آموزشی، اجرایی، علمی و پژوهشی، در حیطه ی بینایی سنجی نیز فعالیت های بسیاری داشته و به عنوان یک متخصص بینایی سنجی تا کنون خدمات مراقبتی و تشخیصی بسیاری را ارائه کرده ام. البته در مورد برخی از اختلالات چشم و بینایی نیز خدمات درمانی (غیر جراحی، غیر دارویی) ارائه می کنم.
از آن جهت که شاخه ی بینایی سنجی و کارشناسان و متخصصان این رشته به عنوان مراقبین اولیه سلامت چشم شناخته می شوند، افرادی که با هر گونه نارسایی و تغییراتی در وضعیت بینایی و چشم خود مواجه می شوند در وهله ی اول نزد یک بینایی سنج مراجعه می کنند. بینایی سنج می تواند از طریق انجام برخی از تست ها تا حدودی مشکلات چشم و بینایی شما را تشخیص داده و برای بررسی های دقیق تر شما را نزد یک چشم پزشک ارجاع دهد.
شاید این سؤال مطرح شود که علاوه بر این خدمات تشخیصی چه خدمات دیگری را کارشناس و متخصص بینایی سنجی ارائه می کند. یک بینایی سنج قادر خواهد بود اختلالات و نارسایی های دید در کودکان و بزرگسالان را بررسی کند، وسایل کمک بینایی را تجویز کند تا برخی از مشکلات بینایی را اصلاح کند، و برای رفع بعضی از اختلالات چشمی و بینایی خدمات درمانی غیر جراحی را ارائه کند.
در این قسمت می توانم جهت آشنایی بیشتر شما هموطنان گرامی به شرح اصلی ترین خدماتی که یک بینایی سنج ارائه می کند می پردازم:
– تجویز و فیت عینک های طبی
– تجویز لنزهای طبی و طبی- رنگی
– تعیین شماره چشم
– اصلاح خطاهای انکساری با تجویز وسایل کمک بینایی
– سنجش میدان بینایی
– ارزیابی دید رنگ و دید بُعد
– ارائه ی تمرین های ارتوپتیک جهت درمان اختلالات حرکتی چشم
– درمان غیر جراحی تنبلی چشم یا آمبلیوپی کودکان
– درمان انحراف های غیر فلجی چشم (غیر جراحی)
– انجام تست های بینایی سنجی مانند بیومتری و پاکیمتری
– انجام تست های غربالگری
– انجام تست های تشخیصی و…
من نیز به عنوان یک متخصص بینایی سنجی این وظایف را بر عهده دارم، چنانچه درگیر اختلالات و نارسایی هایی در دید و چشم خود هستید می توانید برای معاینه های اولیه با من در ارتباط باشید.
در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب حضور داشته و در خدمت مراجعه کنندگان عزیز می باشم. برنامه ی کاری من به این ترتیب می باشد روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۵ تا ۶ عصر. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنی که در این صفحه ثبت شده است تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر جواد هرویان شاندیز چشم پزشک، دکتر جواد هرویان شاندیز متخصص افتالمولوژی، دکتر جواد هرویان شاندیز متخصص چشم، دکتر جواد هرویان شاندیز جراح چشم، دکتر جواد هرویان شاندیز فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، دکتر جواد هرویان شاندیز فوق تخصص قرنیه، دکتر جواد هرویان شاندیز فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، دکتر جواد هرویان شاندیز فوق تخصص پاتولوژی چشم، دکتر جواد هرویان شاندیز فوق تخصص شبکیه
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
هادی استادی مقدم
متخصص بینایی سنجی
(5)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر