منو
X

تصویر
نیلوفر کربلائی اسماعیلی
متخصص بینایی سنجی
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
80%

دقت

0%

مفید بودن

80%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

40%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من نیلوفر کربلائی اسماعیلی هستم، کارشناس بینایی سنجی (اپتومتری) و دارای شماره نظام پزشکی: ب-۲۰۵۵٫ من نیز مانند دیگر فارغ التحصیلان این رشته با فیزیولوژی چشم و اپتیک، بینایی محیطی، آسیب های چشمی و علائم برخی از بیماری های چشم، نحوه اجرای تست های بینایی، و… آشنایی داشته و خدماتی را ارائه می نمایم. وظیفه ی اصلی ما بینایی سنج ها مراقبت از سلامت بینایی افراد است از این رو باید تمامی اقدامات لازم را در این زمینه به کار بگیریم. آنچه در حیطه ی فعالیت های بینایی سنج ها قرار می گیرد به شرح زیر است:
– بررسی نارسایی ها و اختلالات بینایی
– تعیین شماره چشم
– تشخیص عیوب انکساری چشم مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم و درمان این عیوب
– تجویز عینک های طبی و آفتابی
– تجویز انواع لنزهای تماسی (رنگی/ طبی)
– ارائه ویژن تراپی برای رفع برخی از اختلالات بینایی و چشم
– درمان غیر جراحی مشکلاتی مانند تنبلی چشم در کودکان، انحراف غیر فلجی چشم، اختلال دید دو چشمی، فیکسیشن های غیر طبیعی چشم، اختلالات حرکتی چشم، …
– ارائه ی ورزش های چشمی به منظور ارتقا مهارت های بینایی
– سنجش میدان بینایی، عمق بینایی، کمی حدت بینایی و رنگ بینایی
– انجام تست های اکو اسکن، پاکیمتری و بیومتری
– ارائه تست های بینایی و تهیه گزارش برای مراکز و مؤسسه های مختلف
– و…
من نیز به عنوان یک کارشناس بینایی سنج، دانش و مهارت لازم برای ارائه ی خدمات نام برده را کسب کرده ام و هم اکنون بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در این زمینه در خدمت شما می باشم.
افرادی که با هر گونه اختلال در دید و تغییراتی در وضع طاهری چشم خود مواجه هستند می توانند برای معاینه و بررسی های اولیه با من در ارتباط باشند. چنانچه احتمال بیماری های چشم و پلک وجود داشته باشد حتما برای معاینه و درمان های تخصصی به یک چشم پزشک ارجاع می شوید.
قابل توجه شهروندان عزیز، من در حال حاضر در مرکز بینایی سنجی و عینک نور واقع در شهرستان محلات فعالیت می کنم و شما می توانید برای ارتباط با من به این مرکز مراجعه داشته باشید.
شماره تلفن مرکز بینایی سنجی و عینک نور در این پروفایل موجود است برای اطلاع دقیق از برنامه ی کاری من می توانید با این شماره تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک مرکز بینایی سنجی و عینک نور محلات
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی نیلوفر كربلائی اسماعیلی چشم پزشک، نیلوفر كربلائی اسماعیلی متخصص افتالمولوژی، نیلوفر كربلائی اسماعیلی متخصص چشم، نیلوفر كربلائی اسماعیلی جراح چشم، نیلوفر كربلائی اسماعیلی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، نیلوفر كربلائی اسماعیلی فوق تخصص قرنیه، نیلوفر كربلائی اسماعیلی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، نیلوفر كربلائی اسماعیلی فوق تخصص پاتولوژی چشم، نیلوفر كربلائی اسماعیلی فوق تخصص شبکیه، نیلوفر كربلائی اسماعیلی متخصص بینایی سنجی، نیلوفر كربلائی اسماعیلی اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
نیلوفر کربلائی اسماعیلی
متخصص بینایی سنجی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر