منو
X

تصویر
نورالدین دانشور هشجین
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من نورالدین دانشور هشجین هستم، کارشناس بینایی سنجی و دارای شماره نظام پزشکی ب-۱۲۴٫ تا به امروز خدمات متعددی اعم از مراقبتی، تشخیصی و درمانی را به عنوان یک بینایی سنج ارائه کرده و هدف من همیشه حفظ و مراقبت از سلامت بینایی افراد بوده است. هم چنین تا کنون در مراکز و کلینیک های بینایی سنجی متعددی فعالیت کرده ام، از جمله مرکز اپتومتری و عینک نور واقع در تهران که همچنان فعالیت من در این مرکز ادامه دارد.
روزانه افراد بسیاری نزد من مراجعه دارند که از نارسایی ها و اختلالاتی در دید و ظاهر چشم خود شکایت دارند مانند تاری دید، دو بینی، سردردهای چشمی، چشم درد، قرمزی چشم ها، اشک ریزش غیر عادی، خشکی چشم، سوزش و خارش چشم، خستگی بیش از حد چشم ها، حساسیت به نور بیش از قبل، ایجاد هاله و یا لکه در میدان بینایی، مشکلات دید در شب، انحراف چشم، و غیره. وظیفه ی من به عنوان یک بینایی سنج معاینه کامل چشم و بررسی دقیق این اختلالات برای تشخیص مشکلات و بیماری های بینایی است. در شرایطی هم که احتمال داده شود این علائم به دلیل بیماری های چشمی است، فرد مراجعه کننده برای معاینه و درمان های تخصصی تر نزد یک متخصص و جراح چشم ارجاع می شود.
چنانچه شما نیز مدتی است با این علائم مواجه هستید بهتر است حتما برای معاینه با یک بینایی سنج و یا چشم پزشک در ارتباط باشید، همانطور که در ابتدا اشاره شد، در حال حاضر روزهایی را در مرکز اپتومتری و عینک نور حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعین گرامی می باشم.
حیطه ی اصلی فعالیت های من که می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح می باشد: درمان دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم، تجویز و ساخت عینک های طبی مطابق با استانداردهای علمی، تجویز و فیت لنزهای تماسی، تجویز وسایل کمک بینایی برای افراد کم بینا، پریمتری یا سنجش میدان بینایی، بررسی بینایی رنگ، اندازه گیری عمق بینایی، درمان تنبلی چشم، درمان اختلال دید دو چشمی، درمان انحراف چشم (غیر فلجی)، درمان فیکسیشن‌ های غیر عادی، درمان اختلالات حرکتی چشم، انجام تست های تشخیصی بیماری های بخش قدامی چشم، انجام تست های غربالگری (برای سنجش قدرت بینایی چشم در مشاهده جزئیات اشیای دور و نزدیک)، انجام معاینه های بینایی و صدور گزارش، و غیره.
شماره تلفن های مرکز اپتومتری و عینک نور در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من در این مرکز، با این شماره ها تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک مرکز اپتومتری و عینک نور تهران
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی نورالدین دانشور هشجین چشم پزشک، نورالدین دانشور هشجین متخصص افتالمولوژی، نورالدین دانشور هشجین متخصص چشم، نورالدین دانشور هشجین جراح چشم، نورالدین دانشور هشجین فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، نورالدین دانشور هشجین فوق تخصص قرنیه، نورالدین دانشور هشجین فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، نورالدین دانشور هشجین فوق تخصص پاتولوژی چشم، نورالدین دانشور هشجین فوق تخصص شبکیه، نورالدین دانشور هشجین متخصص بینایی سنجی، نورالدین دانشور هشجین اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
نورالدین دانشور هشجین
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر