منو
X

تصویر
میر جواد سید شنوا
متخصص چشم پزشکی
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر میر جواد سید شنوا هستم، متخصص و جراح چشم، و دارای سابقه ی چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه. تا به امروز خدمات پیشگیری، تشخیصی و درمانی گسترده ای را در این زمینه ارائه کرده و با مراکز درمانی مختلفی همکاری کرده ام، در این بین می توانم به درمانگاه علوی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اشاره کنم، که همچنان فعالیت من در این درمانگاه ادامه دارد. علاوه بر این روزهایی را نیز در مطب شخصی حضور داشته و در خدمت عزیزان مراجعه کننده می باشم.
چشم به عنوان یکی از حساس ترین عضو های بدن انسان محسوب می شود، که ممکن است به آسیب ها و بیماری های متعددی دچار شود. ما چشم پزشکان با کالبد، فیزیولوژی و سایر بیماری های این قسمت آشنایی داشته و قادر به تشخیص بیماری های چشمی و درمان آن با کمک دارو و عمل جراحی می باشیم. از میان رایج ترین این بیماری ها می توان به کاتاراکت (آب مروارید)، گلوکوم (آب سیاه)، انسداد مجرای اشکی، ناخنک، عیوب انکساری (دوربینی، نزدیک بینی، آستیگماتیسم)، پیرچشمی، آمبلیوپی کودکان (تنبلی چشم)، استرابیسم (انحراف چشم)، عفونت، آلرژی ها، تومور و سرطان ها، پینگوکولا (توده زرد روی چشم)، خشکی چشم، فشار چشم، کموسیس (ورم ملتحمه چشم)، شب کوری، و… اشاره کرد، از میان بیماری هایی که پلک را درگیر می کند نیز می توان به شالازیون (برآمدگی پلک)، بلفاریت (التهاب پلک)، اکتروپیون (برون چرخش پلک)، انتروپیون (درون چرخش پلک) و گل مژه اشاره کرد.
در صورتی که با هر گونه نارسایی و علائمی در دید و چشم خود مواجه هستید بهتر است جهت بررسی بیشتر با یک چشم پزشک در ارتباط باشید. چشم پزشک می تواند بعد از انجام معاینه و آزمایش های مخصوص، به تشخیص و مداوای بیماری شما بپردازد. من نیز هم اکنون پس از چند سال فعالیت و تجربه در خدمت شما بیماران گرامی می باشم. شما می توانید برای ارتباط با من هم به مطب و هم درمانگاه علوی مراجعه داشته باشید.
لازم به ذکر می باشد که برنامه ی کاری من در مطب روزهای شنبه تا چهارشنبه عصرها (۵:۳۰ الی ۸) و در درمانگاه علوی روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح ها می باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماسی که در این پروفایل درج شده است، اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک درمانگاه علوی اردبیل
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی چشم پزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سید شنوا چشم پزشک، دکتر میر جواد سید شنوا متخصص افتالمولوژی، دکتر میر جواد سید شنوا متخصص چشم، دکتر میر جواد سید شنوا جراح چشم، دکتر میر جواد سید شنوا فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، دکتر میر جواد سید شنوا فوق تخصص قرنیه، دکتر میر جواد سید شنوا فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، دکتر میر جواد سید شنوا فوق تخصص پاتولوژی چشم، دکتر میر جواد سید شنوا فوق تخصص شبکیه
تخصص ها
  • متخصص چشم
  • جراح چشم
تصویر
میر جواد سید شنوا
متخصص چشم پزشکی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر