منو
X

تصویر
مهرناز نیک رو
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من مهرناز نیک رو هستم، فارغ التحصیل بینایی سنجی در مقط کارشناسی، و دارای سابقه ی چند سال فعالیت حرفه ای در این زمینه.
هدف من به عنوان یک بینایی سنج همیشه در حفظ و مراقبت از سلامت بینایی افراد بوده است و از این رو دقیق ترین و بهترین خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی را به مردم عزیز ارائه می کنم.
قابل ذکر می باشد که در طی چند سال فعالیت خود در مراکز بینایی سنجی و کلینیک های بسیاری فعالیت کرده ام، در حال حاضر نیز در مرکز بینایی وستا واقع در مشهد فعالیت می کنم و در کنار دیگر همکاران مجرب در خدمت مراجعه کنندگان عزیز می باشم.
آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد و شما می توانید از آن بهره مند شوید شامل: معاینه کامل چشم و بررسی نارسایی های بینایی، تشخیص و درمان عیوب انکساری، تجویز و ساخت عینک های طبی مطابق با استانداردهای علمی، تجویز لنزهای داخل چشمی (طبی/ رنگی)، پیشگیری و درمان آمبلیوپی، ارائه ی تمرین های ارتوپتیک برای درمان اختلالات حرکتی چشم، درمان سردردهای چشمی، درمان فیکسیشن‌ های غیر عادی با روش غیر جراحی، سنجش میدان بینایی، ارائه ی تست های بینایی رنگ و بینایی بُعد، ارتقا مهارت های بینایی با کمک تمرین های چشمی، درمان اختلال دید دو چشمی، و… می شود.
افرادی که از هر گونه اختلال و تغییر چشمی و بینایی رنج می برند می توانند برای انجام بررسی های اولیه با من در ارتباط باشند. در صورتی که اختلالات و تغییرات بروز کرده نشان دهنده بیماری های چشمی باشد، حتما برای معاینه های پیشرفته تر و درمان به یک متخصص و جراح چشم معرفی می شوید.
همانطور که در ابتدا اشاره شد، در حال حاضر روزهایی را در مرکز بینایی سنجی وستا حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما شهروندان محترم می باشم.
شماره تلفن مرکز بینایی وستا نیز در این صفحه درج شده است، لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من در این مرکز با شماره تلفن ثبت شده تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک مرکز بینایی وستا مشهد
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی مهرناز نیک رو چشم پزشک، مهرناز نیک رو متخصص افتالمولوژی، مهرناز نیک رو متخصص چشم، مهرناز نیک رو جراح چشم، مهرناز نیک رو فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، مهرناز نیک رو فوق تخصص قرنیه، مهرناز نیک رو فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، مهرناز نیک رو فوق تخصص پاتولوژی چشم، مهرناز نیک رو فوق تخصص شبکیه، مهرناز نیک رو متخصص بینایی سنجی، مهرناز نیک رو اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
مهرناز نیک رو
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر