منو
X

تصویر
محمد فائقی نیا
متخصص چشم پزشکی
(4)
آمار این متخصص
(4) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

80%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر محمد فائقی نیا هستم، پزشک متخصص در زمینه ی افتالمولوژی (چشم پزشکی). تا کنون خدمات بسیاری اعم از پیشگیری، تشخیصی و درمانی را در این زمینه به مردم عزیز کشورم ارائه کرده ام و با مراکز درمانی متعددی همکاری کرده ام، از جمله مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم (واقع در نیشابور) که همچنان فعالیت من در این مرکز ادامه دارد.
هر فردی در طول زندگی خود می تواند به بیماری های مختلف چشم، پلک و مجرای اشکی مبتلا شود، هر کدام از این بیماری ها بینایی فرد را تحت تأثیر قرار می دهد و در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. بنابراین تأکید ما افتالمولوژیست ها همیشه بر روی این موضوع است که چنانچه با هر گونه اختلال و نارسایی در ظاهر و عملکرد چشم خود مواجه هستید حتما برای بررسی بیشتر نزد یک متخصص و جراح چشم مراجعه داشته باشید.
وظیفه ی ما متخصصان بررسی وضعیت چشم و دید شما جهت تشخیص بیماری های چشمی، و در نهایت به کارگیری بهترین روش درمانی (طبی، جراحی) برای رفع بیماری و حفظ سلامت بینایی شما عزیزان می باشد. تا به امروز افراد بسیاری را پذیرش کرده ام که به بیماری های چشمی مبتلا بوده اند اما خوشبختانه بعد از درمان بهبود پیدا کرده و سلامت بینایی شان را به دست آورده اند.
آنچه در حیطه ی فعالیت من قرار می گیرد شامل تعیین شماره چشم، تجویز عینک و انواع لنزهای طبی و رنگی، جراحی آب مروارید (کاتاراکت)، جراحی انسداد مجرای اشکی، جراحی لازک و لیزیک، اصلاح عیوب انکساری، درمان پیر چشمی، جراحی زائده ی چشمی (ناخنک)، درمان برآمدگی پلک (شالازیون)، بررسی و درمان خشکی چشم، کنترل فشار چشم، درمان التهاب ملتحمه چشم (کنژنکتیویت)، درمان عفونت های چشمی، بهبود آلرژی های چشم، درمان گل مژه، درمان التهاب پلک (بلفاریت)، و… می شود.
افرادی که با هر گونه تغییر و اختلال در بینایی و ظاهر چشم خود مواجه هستند می توانند برای بررسی بیشتر با من در ارتباط باشند، همانطور که پیش تر اشاره شد در حال حاضر در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم فعالیت می کنم. راه های ارتباطی با این مرکز در این صفحه ثبت شده است، شما می توانید برای اطلاع از برنامه ی کاری من در این مرکز با شماره تلفن موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی چشم پزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر فائقی نیا چشم پزشک، دکتر محمد فائقی نیا متخصص افتالمولوژی، دکتر محمد فائقی نیا متخصص چشم، دکتر محمد فائقی نیا جراح چشم، دکتر محمد فائقی نیا فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، دکتر محمد فائقی نیا فوق تخصص قرنیه، دکتر محمد فائقی نیا فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، دکتر محمد فائقی نیا فوق تخصص پاتولوژی چشم، دکتر محمد فائقی نیا فوق تخصص شبکیه
تخصص ها
  • متخصص چشم
  • جراح چشم
تصویر
محمد فائقی نیا
متخصص چشم پزشکی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر