منو
X

تصویر
محمد حسن صمدی
متخصص جراحی چشم
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
100%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

اینجانب دکتر محمد حسن صمدی، پزشک متخصص در زمینه ی چشم پزشکی هستم به شماره نظام پزشکی ۸۸۷۲۱٫ در این قسمت به اختصار به شرح سوابق (تحصیلی، شغلی، …) و فعالیت های خود می پردازم:
بعد از قبولی در آزمون سراسری در رشته ی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدم و بعد از گذشت هفت سال دکترا حرفه ای خود را اخذ کردم. بعد از فارغ التحصیلی دوران طرح خود را سپری کرده و بعد از شرکت در دوره ی دستیاری در رشته ی چشم پزشکی (افتالمولوژی) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شدم و بعد از چهار سال موفق به دریافت دکترا تخصصی چشم پزشکی از این دانشگاه شدم.
بعد از این اتمام این دوره فعالیت طبابت خود را آغاز کرده و تا به امروز در مراکز درمانی مختلفی فعالیت کردم از جمله مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر و سازمان تأمین اجتماعی در تهران که تا به امروز فعالیت من در این مراکز ادامه داشته است.
من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی با ساختمان، فیزیولوژی و بیماری های چشم آشنایی داشته و مهارت لازم جهت درمان این بیماری ها با کمک روش های دارویی و جراحی را کسب کرده ام.
از میان خدمات اصلی خود می توانم به جراحی فیکو (درمان آب مروارید)، جراحی DCR (بازکردن مجرای اشکی)، رفع خطاهای انکساری، جراحی لازک، لیزیک، درمان التهاب ملتحمه چشم، کنترل فشار چشم، بررسی و درمان خشکی چشم، بهبود آلرژی های چشم، درمان عفونت چشم، ترمیم ناخنک چشم، درمان گل مژه، درمان التهاب پلک، و… اشاره کنم.
هموطنان گرامی در صورتی که با هر گونه اختلال در دید و تغییراتی در ظاهر چشم و پلک خود مواجه هستند می توانند جهت بررسی و ارزیابی دقیق تر با من در ارتباط باشند. هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما بیماران گرامی می باشم. در صورت نیاز به ارتباط با من می توانید به یکی از مراکز درمانی نام برده مراجعه داشته باشید. شماره تلفن نیز در این صفحه درج شده، برای اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید. هدف من حفظ سلامت چشم شما مردم عزیز از طریق ارائه ی بهترین خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی می باشد با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر تهران، سازمان تأمین اجتماعی تهران
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  • رشته تحصیلی چشم پزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر محمد حسن صمدی چشم پزشک، دکتر محمد حسن صمدی متخصص افتالمولوژی، دکتر محمد حسن صمدی متخصص چشم، دکتر محمد حسن صمدی جراح چشم، دکتر محمد حسن صمدی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، دکتر محمد حسن صمدی فوق تخصص قرنیه، دکتر محمد حسن صمدی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، دکتر محمد حسن صمدی فوق تخصص پاتولوژی چشم، دکتر محمد حسن صمدی فوق تخصص شبکیه
تخصص ها
  • متخصص چشم
  • جراح چشم
تصویر
محمد حسن صمدی
متخصص جراحی چشم
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر