منو
X

تصویر
محدثه امیدبخش پروش
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده محدثه امیدبخش پروش، کارشناس بینایی سنجی هستم. تا به امروز به عنوان یک بینایی سنج خدمات منعدد مراقبتی و تشخیصی را ارائه کرده ام و در مراکز بینایی سنجی مختلفی فعالیت کرده ام، در حال حاضر نیز روزهایی را در مطب شخصی حضور داشته و در خدمت مراجعه کنندگان گرامی می باشم.
وظیفه ی من به طور کلی شامل بررسی نارسایی های بینایی، انجام تست های بینایی سنجی، تجویز وسایل کمک بینایی و البته درمان برخی از مشکلات چشمی می شود. البته باید یادآور شد که تمامی روش های درمانی ارائه شده غیر دارویی و غیر جراحی است، و در شرایطی که احتمال داده شود مراجعه کننده مبتلا به بیماری های چشمی شده است، حتما برای بررسی دقیق تر و درمان نزد یک متخصص و جراح چشم ارجاع می شود.
شاید این سؤال برای شما مطرح شود که زمینه ی اصلی فعالیت های بینایی سنج شامل چه چیزهایی می شود در جواب به این سؤال می توان گفت کارشناسان بینایی سنجی قادر به ارائه ی خدماتی از قبیل تشخیص و رفع عیوب انکساری مانند پیر چشمی، نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم، تجویز عینک های طبی مطابق با استانداردهای علمی، تجویز انواع لنزهای طبی و رنگی، سنجش میدان بینایی، سنجش دید رنگ و دید بُعد، تشخیص و درمان تنبلی چشم در کودکان، درمان اختلال دید دو چشمی، درمان غیر جراحی انحراف های غیر فلجی چشم، ارائه ی تمرینات ارتوپتیک جهت رفع اختلالات حرکتی چشم، ارتقا مهارت های بینایی، انجام تست های بینایی و صدور گزارش، درمان سردردهای چشمی، انجام تست های بیومتری و پاکیمتری، و… می باشند.
من نیز به عنوان یک بینایی سنج قادر به ارائه ی آنچه مطرح شد می باشم، پس افرادی که متوجه هر گونه تغییر و اختلال در وضع ظاهری چشم خود و وضعیت دیدشان می شوند می توانند برای انجام معاینه های اولیه با من در ارتباط باشند.
همانطور که در ابتدا اشاره شد در حال حاضر روزهایی را در مطب حضور داشته و در خدمت شما عزیزان مراجعه کننده می باشم، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنی که در این صفحه ثبت شده است تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی محدثه امیدبخش پروش چشم پزشک، محدثه امیدبخش پروش متخصص افتالمولوژی، محدثه امیدبخش پروش متخصص چشم، محدثه امیدبخش پروش جراح چشم، محدثه امیدبخش پروش فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، محدثه امیدبخش پروش فوق تخصص قرنیه، محدثه امیدبخش پروش فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، محدثه امیدبخش پروش فوق تخصص پاتولوژی چشم، محدثه امیدبخش پروش فوق تخصص شبکیه، محدثه امیدبخش پروش متخصص بینایی سنجی، محدثه امیدبخش پروش اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
محدثه امیدبخش پروش
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر