منو
X

تصویر
فاطمه رفیعی دیزجی
متخصص چشم پزشکی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر فاطمه رفیعی دیزجی هستم، متخصص و جراح چشم، و دارای سابقه ی چند سال فعالیت در این زمینه. تا کنون خدمات متعدد پیشگیری، تشخیصی و درمانی را ارائه کرده ام و با مراکز درمانی مختلفی همکاری کرده ام، از جمله درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان در بندرعباس که همچنان فعالیت من در این کلینیک ادامه دارد و در کنار دیگر همکاران متخصص و با تجربه آماده ی پذیرش و ویزیت مراجعه کنندگان عزیز می باشم.
آنچه وظیفه ی من محسوب می شود شامل بررسی وضعیت بینایی و چشم مراجعه کنندگان با کمک تجهیزات پزشکی، تجویز آزمایش ها و تست های مخصوص چشم، تجویز وسایل کمک بینایی (عینک/ لنز)، تشخیص و درمان بیماری های چشم، پلک و مجرای اشکی، … با کمک روش های دارویی و جراحی می شود. قابل ذکر می باشد که رده بیماری های چشم بسیار است، با این حال از میان شایع ترین این بیماری ها که قادر به تشخیص و درمان آنها می باشم می توانم به: انسداد مجرای اشکی (اپیفوریا)، ناخنک یا زائده ی چشمی، خشکی چشم، آب سیاه و فشار چشم (گلوکوم)، آب مروارید (کاتاراکت)، التهاب ملتحمه (کنژنکتیویت)، عفونت، آلرژی ها، انحراف چشم (استرابیسم)، عیوب انکساری مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم، گل مژه، برآمدگی پلک (شالازیون)، التهاب پلک (بلفاریت)، کیست های اطراف چشم، و… اشاره کنم.
افراد بسیاری نزد من مراجعه داشته اند که به این بیماری ها و مشکلات مبتلا بوده اند که خوشبختانه بعد از تشخیص و درمان به موقع بیماری شان برطرف و بهبود پیدا کرده اند، شما نیز در صورتی که متوجه هر گونه تغییر در وضعیت ظاهری چشم و پلک، و همینطور بینایی خود می شوید، بهتر است در اولین فرصت با یک متخصص چشم پزشکی در ارتباط باشید. متخصص بعد از بررسی های اولیه به تشخیص دقیق و درمان بیماری ای که ممکن است به آن مبتلا شده باشید می پردازد.
وظیفه ی من نیز به عنوان یک چشم پزشک آنچه شرح داده شد می باشد. در صورت نیاز به ارتباط با من می توانید به آدرس درج شده مراجعه کنید. همانطور که در ابتدا گفته شد در حال حاضر در درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان فعالیت می کنم. لطفا پیش از مراجعه از برنامه ی کاری من در این درمانگاه اطلاع پیدا کنید، شماره تماس درمانگاه نیز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس ثبت شده است، برای اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان بندرعباس
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی چشم پزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر فاطمه رفیعی دیزجی چشم پزشک، دکتر فاطمه رفیعی دیزجی متخصص افتالمولوژی، دکتر فاطمه رفیعی دیزجی متخصص چشم، دکتر فاطمه رفیعی دیزجی جراح چشم، دکتر فاطمه رفیعی دیزجی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، دکتر فاطمه رفیعی دیزجی فوق تخصص قرنیه، دکتر فاطمه رفیعی دیزجی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، دکتر فاطمه رفیعی دیزجی فوق تخصص پاتولوژی چشم، دکتر فاطمه رفیعی دیزجی فوق تخصص شبکیه
تخصص ها
  • متخصص چشم
  • جراح چشم
تصویر
فاطمه رفیعی دیزجی
متخصص چشم پزشکی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر