منو
X

تصویر
سید محمد شهاب شریفی
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من سید محمد شهاب شریفی هستم، کارشناس بینایی سنجی و دارای سابقه چند سال فعالیت حرفه ای در این زمینه.
من نیز مانند دیگر فارغ التحصیلان این رشته با آناتومی و فیزیولوژی عمومی چشم، آسیب های چشمی و علائم چشم، میکروب شناسی، راه های درمانی اختلالات چشمی، انجام تست های بینایی، تجویز وسایل کمک بینایی، و… آشنایی داشته و خدماتی را ارائه می کنم.
افرادی که از تغییرات و اختلالاتی در چشم و وضعیت بینایی خود رنج می برند (دو بینی، تاری دید، حساسیت به نور، مشکلات دید در شب، اشک ریزش بیش از حد و غیر طبیعی، سوزش و خارش چشم ها، التهاب و قرمزی چشم، چشم درد، خستگی چشم ها، خشکی چشم، بروز مشکل در تطابق دید از محیط روشن به تاریک، …) می توانند جهت معاینه های اولیه با من در ارتباط باشند. چنانچه علائمی که با آن مواجه هستید نشان دهنده بروز یک بیماری چشم یا پلک باشد در اولین فرصت و جهت معاینه های تخصصی تر و دقیق تر به یک چشم پزشک معرفی می شوید.
شاید این سؤال برای شما مطرح شود که پس وظیفه ی بینایی سنج چیست؟ بینایی سنج ها به طور کلی خدماتی از قبیل بررسی نارسایی های بینایی در کودکان و بزرگسالان، تشخیص و رفع عیوب انکساری، تجویز وسایل کمک بینایی از قبیل عینک و لنزهای تماسی، ساخت عینک طبی مطابق با استانداردهای علمی، کنترل و درمان تنبلی چشم در کودکان، درمان سردردهای چشمی، درمان فیکسیشن های غیر طبیعی چشم با روش های غیر جراحی، ارائه ورزش های چشمی و تمرینات مخصوص به منظور ارتقا مهارت های بینایی و رفع اختلالات حرکتی چشم، سنجش میدان بینایی یا پریمتری، سنجش بینایی رنگ، سنجش دید عمق، انجام تست های بینایی سنجی مانند پاکیمتری، آمبلیوپ تراپی و بیومتری، و… را ارائه می نمایند.
من نیز به عنوان یک بینایی سنج قادر به ارائه ی آنچه نام برده شد می باشم. در صورت نیاز به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم می توانید به آدرس درج شده مراجعه داشته باشید، راه های ارتباطی با من نیز ثبت شده برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن موجود در پروفایل تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی سید محمد شهاب شریفی چشم پزشک، سید محمد شهاب شریفی متخصص افتالمولوژی، سید محمد شهاب شریفی متخصص چشم، سید محمد شهاب شریفی جراح چشم، سید محمد شهاب شریفی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، سید محمد شهاب شریفی فوق تخصص قرنیه، سید محمد شهاب شریفی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، سید محمد شهاب شریفی فوق تخصص پاتولوژی چشم، سید محمد شهاب شریفی فوق تخصص شبکیه، سید محمد شهاب شریفی متخصص بینایی سنجی، سید محمد شهاب شریفی اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
سید محمد شهاب شریفی
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر