منو
X

تصویر
سید علی محمد سادات اخوی
متخصص چشم پزشکی
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

40%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سید علی محمد سادات اخوی هستم، متخصص و جراح چشم (افتالمولوژی). تا کنون خدمات متعدد پیشگیری، تشخیصی و درمانی را در حیطه ی چشم پزشکی به مردم عزیز کشورم ارائه کرده ام و با کلینیک ها و بیمارستان های مختلفی همکاری کرده ام، از جمله بیمارستان سید الشهدا (واقع شده یزد) که همچنان فعالیت من در این بیمارستان ادامه دارد و در کنار دیگر پزشکان با تجربه و متخصص در خدمت بیماران عزیز می باشم.
قابل ذکر می باشد که چشم هر فردی می تواند با آسیب ها و بیماری های مختلفی مواجه شود، بیماری هایی که هم می تواند روی ظاهر و هم عملکرد چشم فرد تأثیر بگذارد. برخی از این بیماری ها با جراحی و برخی دیگر با دارو نیز قابل درمان هستند، در دسته بندی بیماری های چشمی، آنهایی که بخش خلفی، قدامی، اربیت، پلک، و… را درگیر می کنند برای درمان، فرد باید نزد یک پزشک فوق تخصص مربوطه (فوق تخصص قرنیه، فوق تخصص شبکیه، فوق تخصص اکولوپلاستی، فوق تخصص استرابیسم، ….) مراجعه داشته باشد.
شایع ترین بیماری های چشمی که در صورت مواجه با آن می توانید جهت درمان نزد یک چشم پزشک مراجعه داشته باشید، شامل کاتاراکت (آب مروارید)، عفونت و انسداد مجرای اشکی، ناخنک، عیوب انکساری، پیر چشمی، آمبلیوپی (تنبلی چشم)، التهاب ملتحمه چشم، خشکی چشم، عفونت، آلرژی، شالازیون (برآمدگی پلک)، بلفاریت (التهاب پلک)، گل مژه، تبخال چشم، شب کوری، و… می شود.
تا به امروز افراد بسیاری با این نوع بیماری ها و آسیب های چشمی نزد من مراجعه داشته اند که بعد از یک تا چند دوره دارو درمانی و یا بعد از انجام جراحی بهبود پیدا کرده و سلامت بینایی خود را دوباره به دست آورده اند. عزیزانی که متوجه هر گونه تغییر در ظاهر و عملکرد چشم خود می شوند می توانند برای بررسی بیشتر با من در ارتباط باشند. همانطور که قبلتر اشاره شد، در حال حاضر در بیمارستان سید الشهدا فعالیت می کنم. شماره تماس مربوط به این بیمارستان در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، برای اطلاع از برنامه ی کاری من می توانید با این شماره تلفن تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان سید الشهدا یزد
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی چشم پزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سادات اخوی چشم پزشک، دکتر سید علی محمد سادات اخوی متخصص افتالمولوژی، دکتر سید علی محمد سادات اخوی متخصص چشم، دکتر سید علی محمد سادات اخوی جراح چشم، دکتر سید علی محمد سادات اخوی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، دکتر سید علی محمد سادات اخوی فوق تخصص قرنیه، دکتر سید علی محمد سادات اخوی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، دکتر سید علی محمد سادات اخوی فوق تخصص پاتولوژی چشم، دکتر سید علی محمد سادات اخوی فوق تخصص شبکیه
تخصص ها
  • متخصص چشم
  • جراح چشم
تصویر
سید علی محمد سادات اخوی
متخصص چشم پزشکی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر