منو
X

تصویر
سیده فاطمه حسینی
متخصص جراحی چشم
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
100%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سیده فاطمه حسینی، متخصص و جراح چشم هستم. من نیز همانند دیگر چشم پزشکان با آناتومی، فیزیولوژی و سایر بیماری های چشم، پلک و مجرای اشکی آشنایی داشته و قادر به تشخیص و درمان این بیماری ها با کمک روش های طبی و جراحی می باشم. البته برخی از بیماری های چشمی که قسمت قرنیه، شبکیه، حدقه، … را درگیر می کند و یا جزو خدمات زیبایی مرتبط با چشم پزشکی می شود مانند جراحی زیبایی پلک، جراحی انحراف چشم، … نیاز هست تا فرد نزد پزشک مربوطه مراجعه داشته باشد. قابل توجه هموطنان عزیز اصلی ترین و مهم ترین خدماتی که ارائه می کنم به قرار زیر می باشد:
– جراحی آب مروارید با روش جدید فیکو
– جراحی لازک، لیزیک، پی آر کی
– اصلاح عیوب انکساری مانند دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم
– جراحی ناخنک چشم
– جراحی انسداد مجرای اشکی (DCR)
– درمان پیر چشمی
– درمان التهاب ملتحمه چشم
– بررسی خشکی چشم و درمان آن
– کنترل فشار چشم
– درمان عفونت های و حساسیت های چشمی
– درمان برآمدگی و التهاب پلک (شالازیون/ بلفاریت)
– درمان گل مژه
– درمان تبخال چشمی
– تعیین شماره چشم
– تجویز عینک و انواع لنز (طبی، رنگی)
هم اکنون پس از چند سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم. شما می توانید در صورت بروز هر گونه تغییر در ظاهر چشم خود و اختلال در بینایی تان جهت بررسی بیشتر با من در ارتباط باشید. هر یک از بیماری ها و آسیب های چشمی با نشانه هایی همراه هستند برای مثال فردی که دچار التهاب پلک یا بلفاریت می شود دچار علائمی مانند سوزش، خارش، اشک ریزش، احساس جسم خارجی در چشم ها، خشکی لبه ی پلک، قرمزی پلک، … می شود، این بیماری می تواند به خاطر عفونت های میکروبی و یا بیماری های پوستی بروز کند، بلفاریت معمولا به دو شکل ایجاد می شود بلفاریت قدامی و بلفاریت خلفی. درمان این بیماری در صورتی که عود کند با کمک دارو امکان پذیر است. در هر صورت بهتر است افراد دقت لازم را داشته باشند تا در صورتی که تغییر در چشم و بینایی شان پدیدار شد برای معاینه نزد یک چشم پزشک مراجعه کنند. شما می توانید جهت معاینه و درمان نیز با من در ارتباط باشید. در حال حاضر در مطب شخصی بیماران را پذیرش و ویزیت می کنم، در صورت نیاز به ارتباط با من می توانید با هماهنگی قبلی به مطب مراجعه داشته باشید. شماره تلفن در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی چشم پزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر حسینی چشم پزشک، دکتر سیده فاطمه حسینی متخصص افتالمولوژی، دکتر سیده فاطمه حسینی متخصص چشم، دکتر سیده فاطمه حسینی جراح چشم، دکتر سیده فاطمه حسینی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، دکتر سیده فاطمه حسینی فوق تخصص قرنیه، دکتر سیده فاطمه حسینی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، دکتر سیده فاطمه حسینی فوق تخصص پاتولوژی چشم، دکتر سیده فاطمه حسینی فوق تخصص شبکیه
تخصص ها
  • متخصص چشم
  • جراح چشم
تصویر
سیده فاطمه حسینی
متخصص جراحی چشم
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر