منو
X

تصویر
سیدبهروز ظهوریان شهزادی
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من سیدبهروز ظهوریان شهزادی هستم، فارغ التحصیل رشته ی اپتومتری در مقطع کارشناسی ارشد و دارای شماره نظام پزشکی: ب-۴۴۲٫
هدف من به عنوان یک کارشناس ارشد اپتومتری حفظ و مراقبت از سلامت بینایی شما است و تمام تلاش خود را برای ارائه ی بهترین خدمات پیشگیری، تشخیصی و درمانی به کار می گیرم. لازم به ذکر است که آنچه تحت اقدامات درمانی ارائه می شود تماما، غیر دارویی و غیر جراحی است، در مواقعی که فرد مراجعه کننده به بیماری های چشم و پلک مبتلا باشد حتما برای بررسی های دقیق تر و درمان های تخصصی نزد یک متخصص افتالمولوژی (چشم پزشکی) ارجاع می شود.
قابل توجه شهروندان گرامی، زمینه ی اصلی فعالیت های من که شما می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح است: معاینه کامل چشم و بررسی نارسایی های دید هم در کودکان و هم بزرگسالان، تعیین شماره چشم با کامپیوتر، تجویز عینک های طبی، تجویز لنزهای داخل چشمی، تعیین وضعیت انکساری چشم و درمان آن (دوربینی، نزدیک بینی، آستیگماتیسم)، پیشگیری و درمان تنبلی چشم در کودکان، ارائه ویژن تراپی برای بهبود برخی از مشکلات و اختلالات چشمی، انجام تست های غربالگری (بررسی قدرت چشم برای مشاهده جزئیات اشیای فواصل دور و نزدیک)، سنجش عمق دید، سنجش دید رنگ، سنجش میدان بینایی، انجام تست های تشخیصی قسمت قدامی چشم، انجام تست بیومتری (اندازه گیری شماره لنز داخل چشمی در جراحی کاتاراکت یا آب مروارید)، انجام تست پاکیمتری (بررسی ضخامت قرنیه، قبل از انجام جراحی های انکساری، عمل قرنیه، جراحی کاتاراکت، ارزیابی فشار داخل چشم، …)، درمان انحرافات غیر فلجی چشم، درمان فیکسیشن های غیر عادی چشم، درمان اختلال دید دو چشمی، و غیره.
در صورتی که از هرگونه اختلال در وضعیت بینایی و تغییراتی در چشم خود رنج می برید می توانید جهت بررسی و معاینه با من در ارتباط باشید. در حال حاضر روزهایی را در طب شخصی حضور داشته و شما برای ارتباط با من می توانید با هماهنگی قبلی به مطب مراجعه داشته باشید. شماره تلفن مطب نیز در این پروفایل ثبت شده، لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و تعیین نوبت با این شماره تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
  • کلمات کلیدی سیدبهروز ظهوریان شهزادی چشم پزشک، سیدبهروز ظهوریان شهزادی متخصص افتالمولوژی، سیدبهروز ظهوریان شهزادی متخصص چشم، سیدبهروز ظهوریان شهزادی جراح چشم، سیدبهروز ظهوریان شهزادی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، سیدبهروز ظهوریان شهزادی فوق تخصص قرنیه، سیدبهروز ظهوریان شهزادی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، سیدبهروز ظهوریان شهزادی فوق تخصص پاتولوژی چشم، سیدبهروز ظهوریان شهزادی فوق تخصص شبکیه، سیدبهروز ظهوریان شهزادی متخصص بینایی سنجی، سیدبهروز ظهوریان شهزادی اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
سیدبهروز ظهوریان شهزادی
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر