منو
X

تصویر
سحر صاحب زاده
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من سحر صاحب زاده هستم، کارشناس اپتومتری به شماره نظام پزشکی ب-۲۱۲۳٫ کارشناسان بینایی سنجی در طول دوران تحصیل با آناتومی و فیزیولوژی عمومی چشم، علائم بالینی بیماری های چشمی، راه های درمانی اختلالات بینایی و چشم، انجام تست های بینایی، تجویز وسایل کمک بینایی، و… آشنا می شوند و بعد از فارغ التحصیلی قادر به ارائه ی خدمات پیشگیری، تشخیصی و درمانی با هدف حفظ سلامت بینایی افراد می باشند.
من نیز مانند دیگر فارغ التحصیلان این رشته مهارت و تجربه لازم برای مراقبت و حفظ سلامت بینایی افراد را کسب کرده ام، و هم اکنون با سابقه ی چند سال فعالیت حرفه ای در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم.
افرادی که از نارسایی ها و اختلالاتی در دید و چشم خود رنج می برند می توانند برای معاینه و بررسی های اولیه با من در ارتباط باشند.
در حال حاضر در بیمارستان بینا واقع در مشهد فعالیت می کنم و در کنار کادر پزشکی مجرب و متخصص این بیمارستان در خدمت مراجعین عزیز می باشم.
شما می توانید با مراجعه به این بیمارستان زیر نظر کادری متعهد و حرفه ای از انواع خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی در حیطه ی چشم پزشکی و بینایی سنجی بهره مند شوید.
حیطه ی اصلی فعالیت های من که می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح است: بررسی اختلالات بینایی، معاینه چشم، تجویز وسایل کمک بینایی برای افراد کم بینا و افرادی به عیوب انکساری مبتلا هستند، تجویز و ساخت عینک های طبی مطابق با استانداردهای علمی، تجویز لنزهای داخل چشمی اعم از طبی و رنگی، پیشگیری و درمان تنبلی چشم، درمان غیر جراحی انحراف چشم (غیر فلجی)، درمان فیکسیشن های غیر عادی، درمان اختلالات حرکتی چشم (با تمرینات ارتوپتیک)، بررسی دید رنگ و دید بُعد، پریمتری یا سنجش میدان دید، انجام تست های تشخیصی بخش قدامی چشم، انجام تست بیومتری (بررسی ضخامت عدسی چشم)، تست پاکیمتری (اندازه‌ گیری ضخامت قرنیه)، و غیره.
شهروندان محترم برای ارتباط با من می توانند به بیمارستان بینا مراجعه داشته باشند، لطفا قبل از مراجعه از برنامه ی کاری من اطلاع پیدا کنید و با هماهنگی قبلی مراجعه داشته باشید. شماره تلفن مربوط به بیمارستان بینا در این پروفایل ثبت شده است.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک بیمارستان بینا مشهد
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی سحر صاحب زاده چشم پزشک، سحر صاحب زاده متخصص افتالمولوژی، سحر صاحب زاده متخصص چشم، سحر صاحب زاده جراح چشم، سحر صاحب زاده فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، سحر صاحب زاده فوق تخصص قرنیه، سحر صاحب زاده فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، سحر صاحب زاده فوق تخصص پاتولوژی چشم، سحر صاحب زاده فوق تخصص شبکیه، سحر صاحب زاده متخصص بینایی سنجی، سحر صاحب زاده اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
سحر صاحب زاده
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر