منو
X

تصویر
جواد وفایی مهر
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من جواد وفایی مهر هستم، فارغ التحصیل بینایی سنجی در مقطع کارشناسی ارشد. تا به امروز خدمات مراقبتی و تشخیصی متعددی را به عنوان یک بینایی سنج ارائه کرده و در کلینیک ها و مراکز بینایی سنجی بسیاری فعالیت کرده ام، در حال حاضر نیز در عینک مهر (واقع در کرج) روزهایی را حضور داشته و در خدمت مراجعین گرامی می باشم.
قابل ذکر می باشد که من نیز مانند دیگر افرادی که در این حیطه فعالیت می کنند با آناتومی عمومی، فیزیولوژی، نارسایی ها و آسیب های چشم آشنایی داشته و قادر به انجام تست های بینایی، تجویز وسایل کمک بینایی، بررسی نارسایی های دید، و درمان برخی از مشکلات چشم با روش های غیر دارویی و غیر جراحی می باشم.
افرادی که با هر گونه اختلال و نارسایی در دید و چشم خود مواجه هستند می توانند جهت معاینه های اولیه با من در ارتباط باشند. آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد شامل: تشخیص و اصلاح عیوب انسکاری، تجویز و ساخت عینک های طبی مطابق با استانداردهای علمی، تجویز انواع لنزهای تماسی (طبی، طبی- رنگی)، سنجش میدان بینایی، سنجش دید رنگ و دید عمق، درمان غیر جراحی انحراف غیر فلجی چشم، درمان تنبلی چشم در کودکان با روش های غیر جراحی، ارائه ی ورزش های چشمی و تمرین های ویژه برای ارتقا مهارت های بینایی و رفع اختلالات حرکتی چشم، درمان سردردهای چشمی، انجام معاینه های بینایی برای امور نظامی، استخدامی و اخذ گواهینامه رانندگی، انجام تست بیومتری برای سنجش طول محوری چشم، ارائه تست پاکیمتری برای بررسی ضخامت قرنیه، و… می شود.
شهروندان محترم در صورت نیاز به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانند به عینک مهر مراجعه داشته باشند. راه های ارتباطی با این مرکز نیز در این صفحه ثبت شده است، برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مندرج در قسمت مربوط به اطلاعات تماس، در تماس باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک عینک مهر کرج
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
  • کلمات کلیدی جواد وفایی مهر چشم پزشک، جواد وفایی مهر متخصص افتالمولوژی، جواد وفایی مهر متخصص چشم، جواد وفایی مهر جراح چشم، جواد وفایی مهر فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، جواد وفایی مهر فوق تخصص قرنیه، جواد وفایی مهر فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، جواد وفایی مهر فوق تخصص پاتولوژی چشم، جواد وفایی مهر فوق تخصص شبکیه، جواد وفایی مهر متخصص بینایی سنجی، جواد وفایی مهر اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
جواد وفایی مهر
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر