منو
X

تصویر
امین رفعت نژاد
متخصص جراحی چشم
(16)
آمار این متخصص
(16) رای
55%

دقت

40%

مفید بودن

40%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

20%

وقت شناسی

80%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر امین رفعت نژاد هستم، متخصص و جراح چشم. بعد از فارغ التحصیلی و گذراندن دوره ی طرح فعالیت خود را به عنوان یک چشم پزشک آغاز کرده و تا کنون خدمات متعددی را در این زمینه ارائه کرده و تجربه ی انجام چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز را در کارنامه ی کاری خود دارم.  
رده بیماری های مرتبط با چشم بسیار است، که درمان برخی از این بیماری ها مانند تومور و سرطان های چشمی، بیماری های قرنیه و خارج چشم، بیماری های شبکیه، بیماری های حدقه ی چشم، … و جراحی های زیبایی مرتبط با چشم و پلک بر عهده ی چشم پزشکی است که دوره ی فوق تخصصی را در این زمینه ها گذرانده باشد. اما از میان بیماری های که در صورت ابتلا به آن می توانید با من در ارتباط باشید، می توانم به:
– آب مروارید (کاتاراکت)
– آب سیاه و فشار چشم (گلوکوم)
– انسداد مجاری اشکی
– ناخنک
– التهاب ملتحمه چشم (کنژنکتیویت)
– آلرژی های چشم
– عفونت های چشمی
– تنبلی چشم (آمبلیوپی)
– خشکی چشم
– عیوب انکساری (دور بینی، نزدیک بینی، آستیگماتیسم)
– پیر چشمی
– انحراف چشم (استرابیسم)
– گل مژه
– التهاب پلک (بلفاریت)
– برآمدگی پلک (شالازیون)
– و غیره اشاره کنم.
تا به امروز افراد بسیاری را پذیرش کرده ام که به بیماری های چشمی نظیر آنچه اشاره شد مبتلا بوده اند اما خوشبختانه بعد از درمان بهبود پیدا کرده و سلامت بینایی شان را به دست آورده اند. بروز بیماری های چشمی با علائم و نشانه هایی همراه هست که هم روی ظاهر چشم و هم بینایی فرد می تواند تأثیر بگذارد.
به عنوان مثال فردی که دچار خشکی چشم می شود معمولا با علائمی از قبیل سوزش چشم، خشکی، کاهش دید به صورت گذرا، خراشیدگی چشم، احساس جسم خارجی در چشم، …. مواجه می شود. از عواملی که در بروز این مشکل نقش دارند می توان به افزایش سن (به ویژه در زنان)، عوارض مصرف برخی از داروها مانند داروهای فشار خون، داروهای افسردگی، آنتی هیستامین ها، …، محیط زندگی (مکان های گرم و خشک، بادخیز، پر گرد و غبار، …)، کم پلک زدن، استفاده طولانی مدت از لنزهای تماسی، استعمال دخانیات، … اشاره کرد. چشم پزشکان برای درمان و بهبود خشکی چشم قطره های چشمی و پمادهای مخصوص را تجویز می کنند که بعد از یک مدت استفاده می تواند خشکی چشم را برطرف کند.
هموطنان عزیز در صورت مواجه با هر گونه تغییر و اختلال در چشم و بینایی خود می توانند با من در ارتباط باشند. قابل ذکر می باشد که در حال حاضر در بیمارستان قمر بنی هاشم در خوی فعالیت می کنم و شما می توانید جهت ارتباط با من به این بیمارستان مراجعه داشته باشید.
راه های ارتباطی با این بیمارستان در این صفحه درج شده است، لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من در این بیمارستان با شماره تلفن ثبت شده در کادر مربوط به اطلاعات تماس، تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان قمر بنی هاشم خوی
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی چشم پزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر رفعت نژاد چشم پزشک، دکتر امین رفعت نژاد متخصص افتالمولوژی، دکتر امین رفعت نژاد متخصص چشم، دکتر امین رفعت نژاد جراح چشم، دکتر امین رفعت نژاد فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، دکتر امین رفعت نژاد فوق تخصص قرنیه، دکتر امین رفعت نژاد فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، دکتر امین رفعت نژاد فوق تخصص پاتولوژی چشم، دکتر امین رفعت نژاد فوق تخصص شبکیه
تخصص ها
  • متخصص چشم
  • جراح چشم
تصویر
امین رفعت نژاد
متخصص جراحی چشم
(16)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر