منو
X

تصویر
احمد عصار عنایتی
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من احمد عصار عنایتی هستم، فارغ التحصیل رشته ی بینایی سنجی در مقطع کارشناسی ارشد و دارای شماره نظام پزشکی: ب-۵۴۱٫ هدف من به عنوان یک بینایی سنج حفظ و مراقبت از سلامت بینایی افراد است، از این رو سعی در داشتن اقدامات مناسب مراقبتی، تشخیصی و درمانی (غیر دارویی/ غیر جراحی) دارم.
در طول دوران تحصیل، با آناتومی و فیزیولوژی چشم، فیزیولوژی اپتیک، اورژانس های چشمی، علائم و نشانه های برخی از بیماری های چشمی، بینایی محیطی، نحوه اجرای تست های بینایی، … آشنا شده و مهارت لازم را برای ارائه ی خدمات پیشگیری، تشخیصی و همینطور درمانی را کسب کرده ام.
افرادی که متوجه هر گونه اختلال در دید و تغییراتی در چشم خود می شوند، می توانند برای بررسی های اولیه با من در ارتباط باشند، چنانچه نیاز به معاینه های دقیق تر و تخصصی تر وجود داشته باشد حتما به یک متخصص چشم پزشکی معرفی می شوید.
آنچه با مراجعه نزد من می توانید از آن بهره مند شوید، شامل: بررسی نارسایی های بینایی، بررسی وضعیت انکساری چشم و درمان آن ( دور بینی، نزدیک بینی، آستیگماتیسم)، تجویز عینک های طبی مطابق با شماره چشم شما، تجویز انواع لنزهای تماسی (طبی/ فانتزی)، درمان تنبلی چشم کودکان، درمان سردردهای چشمی، ارائه ورزش های چشمی به منظور رفع اختلالات حرکتی چشم، درمان اختلال دید دو چشمی، درمان انحراف چشم ها (غیر فلجی)، سنجش میدان بینایی، سنجش کمی حدت بینایی، سنجش عمق بینایی، انجام تست های بینایی و صدور گزارش، و… می شود.
هم اکنون بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در این حیطه در خدمت شما شهروندان گرامی می باشم، در صورت نیاز به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده، به آدرس ثبت شده مراجعه داشته باشید.
هم اکنون روزهایی در هفته را در مطب شخصی حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعین عزیز می باشم. لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و تعیین نوبت با شماره تلفنی که در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده، تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
  • کلمات کلیدی احمد عصار عنایتی چشم پزشک، احمد عصار عنایتی متخصص افتالمولوژی، احمد عصار عنایتی متخصص چشم، احمد عصار عنایتی جراح چشم، احمد عصار عنایتی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، احمد عصار عنایتی فوق تخصص قرنیه، احمد عصار عنایتی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، احمد عصار عنایتی فوق تخصص پاتولوژی چشم، احمد عصار عنایتی فوق تخصص شبکیه، احمد عصار عنایتی متخصص بینایی سنجی، احمد عصار عنایتی اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
احمد عصار عنایتی
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر