منو
X

تصویر
مهسا صدری
متخصص بینایی سنجی
(1)
آمار این متخصص
(1) رای
60%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من مهسا صدری هستم، فارغ التحصیل رشته ی بینایی سنجی در مقطع کارشناسی و دارای شماره نظام پزشکی: ب-۲۶۱۶٫
فعالیت های من مانند دیگر کارشناسان بینایی سنجی شامل انجام اقدامات مراقبتی، تشخیصی و گاها درمانی برای حفظ سلامت بینایی افراد می شود، البته تمامی آنچه به عنوان راهکارهای درمانی ارائه می شود غیر دارویی و غیر جراحی است، و در شرایطی که فرد مراجعه کننده با بیماری های چشم و پلک مواجه باشد حتما برای معاینه و معالجه های تخصصی به یک متخصص چشم پزشکی ارجاع می شود.
از میان آنچه کارشناسان بینایی سنجی قادر به ارائه ی آن می باشند می توان به: معاینه کامل چشم و بررسی نارسایی های دید هم در بزرگسالان و هم خردسالان، تشخیص و مداوای خطاهای انکساری چشم مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم، تجویز وسایل کمک بینایی اعم از عینک های طبی و لنزهای تماسی، ارائه ویژن تراپی به منظور درمان برخی از مشکلات چشم و دید مانند اختلالات حرکتی چشم، سنجش میدان بینایی، سنجش عمق دید، سنجش دید رنگ، بررسی کمی حدت بینایی، درمان تنبلی چشم در کودکان، درمان سردردهای چشمی، ارائه تست های بینایی برای دریافت گواهینامه رانندگی، امور نظامی و استخدامی، انجام تست های بیومتری و پاکیمتری، و… اشاره کرد.
من نیز به عنوان یک بینایی سنج، دانش و مهارت لازم برای ارائه ی خدمات نام برده را کسب کرده ام و هم اکنون بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در این زمینه در خدمت شما شهروندان گرامی می باشم.
عزیزانی که با هر گونه اختلالات بینایی و تغییراتی در وضع ظاهری چشم خود مواجه هستند می توانند برای انجام بررسی ها و معاینه های اولیه با من در ارتباط باشند.
لازم به ذکر است که در حال حاضر روزهایی در هفته را در درمانگاه بهار واقع در شیراز حضور داشته و آماده ی پذیرش مراجعه کنندگان گرامی می باشم.
شما می توانید برای اطلاع از روزهای حضور من در این مرکز درمانی، با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک درمانگاه بهار شیراز
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی مهسا صدری چشم پزشک، مهسا صدری متخصص افتالمولوژی، مهسا صدری متخصص چشم، مهسا صدری جراح چشم، مهسا صدری فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، مهسا صدری فوق تخصص قرنیه، مهسا صدری فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، مهسا صدری فوق تخصص پاتولوژی چشم، مهسا صدری فوق تخصص شبکیه، مهسا صدری متخصص بینایی سنجی، مهسا صدری اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
مهسا صدری
متخصص بینایی سنجی
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر