منو
X

تصویر
سید علیرضا محمدی نظام آبادی
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من سید علیرضا محمدی نظام آبادی، اپتومتریست هستم و فارغ التحصیل این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دارای شماره نظام پزشکی ب-۱۱۰۰٫ من نیز مانند دیگر بینایی سنج ها با آناتومی و فیزیولوژی چشم، بینایی محیطی، آسیب های چشمی، علائم برخی از بیماری های چشم، روش انجام تست های بینایی، تجویز وسایل کمک بینایی، و… آشنایی دارم. هدف من از ابتدای فعالیت، حفظ و مراقبت از سلامت بینایی افراد بوده است از این رو سعی در ارائه ی بهترین و دقیق ترین خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی را دارم.
افرادی که با هر گونه اختلال و تغییر در وضعیت بینایی و چشم خود مواجه هستند می توانند برای بررسی های اولیه با من در ارتباط باشند، چنانچه این علائم به دلیل بروز بیماری های چشم و پلک باشد حتما برای معاینه های دقیق تر و درمان به یک متخصص و جراح چشم (افتالمولوژیست) معرفی می شوید.
در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما کاربران عزیز بخشی از خدمات خود را شرح می دهم: بررسی نارسایی های بینایی هم در کودکان و هم بزرگسالان، تشخیص و درمان عیوب انکساری مانند نزدیک بینی، آستیگماتیسم و دور بینی، تجویز وسایل کمک بینایی (عینک/ لنز)، سنجش میدان بینایی، سنجش دید رنگ، سنجش عمق دید، کنترل و درمان تنبلی چشم در کودکان، درمان انحراف غیر فلجی چشم (غیر جراحی)، درمان اختلال دید دو چشمی، رفع اختلالات حرکتی چشم با کمک تمرین های ارتوپتیک، انجام امتحان های بینایی و صدور گزارش به منظور استخدام و دریافت گواهینامه رانندگی، انجام تست های بینایی سنجی مانند پاکیمتری، بیومتری و آمبلیوپ تراپی، و غیره.
هم اکنون بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در این زمینه در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم. جهت ارتباط با من می توانید به آدرس ثبت شده مراجعه کنید. در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب شخصی حضور داشته و مراجعین عزیز را پذیرش و ویزیت می کنم. لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و تعیین وقت قبلی با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است، تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
  • کلمات کلیدی سید علیرضا محمدی نظام آبادی چشم پزشک، سید علیرضا محمدی نظام آبادی متخصص افتالمولوژی، سید علیرضا محمدی نظام آبادی متخصص چشم، سید علیرضا محمدی نظام آبادی جراح چشم، سید علیرضا محمدی نظام آبادی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، سید علیرضا محمدی نظام آبادی فوق تخصص قرنیه، سید علیرضا محمدی نظام آبادی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، سید علیرضا محمدی نظام آبادی فوق تخصص پاتولوژی چشم، سید علیرضا محمدی نظام آبادی فوق تخصص شبکیه، سید علیرضا محمدی نظام آبادی متخصص بینایی سنجی، سید علیرضا محمدی نظام آبادی اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
سید علیرضا محمدی نظام آبادی
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر