منو
X

تصویر
سید شاهین شمسا
متخصص بینایی سنجی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من سید شاهین شمسا، کارشناس بینایی سنجی هستم و دارای شماره نظام پزشکی: ب-۱۹۶۵٫ تا کنون به عنوان یک بینایی سنج فعالیت های بسیاری داشته و خدمات متعدد مراقبتی و تشخیصی را به مردم عزیز ارائه کرده ام، علاوه بر این در کلینیک ها و مراکز بینایی سنجی متعددی فعالیت کرده ام، در این بین می توانم به مرکز بینایی سنجی و ساخت عینک چشم نوبنیاد در تهران اشاره کنم.
وظیفه ی من به عنوان یک بینایی سنج شامل انجام معاینه های چشم و تست های بینایی سنجی، بررسی اختلالات دید، تجویز وسایل کمک بینایی و درمان برخی از مشکلات و اختلالات بینایی با روش های غیر دارویی و غیر جراحی می شود.
افراد بسیاری روزانه نزد من مراجعه دارند که از تاری دید، دو بینی، مشاهده جرقه و یا هاله هایی در میدان دید، حساسیت بیش از اندازه به نور، مشکلات دید در شب، اشک ریزش بدون هیچ دلیلی، قرمزی چشم، خارش چشم، سوزش چشم ها، چشم درد، سردردهای چشمی، خستگی بیش از حد چشم ها، انحراف چشم، … شکایت دارند. بعد از انجام معاینه چنانچه مشخص شود این علائم به دلیل بیماری های چشمی است فرد مراجعه کننده حتما به یک متخصص و جراح چشم معرفی می شود.
اما حیطه ی اصلی خدمات من که می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح می باشد: تشخیص و درمان دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم به عنوان عیوب انکساری، تعیین شماره عینک، تجویز و ساخت عینک های طبی مطابق با شماره چشم شما، تجویز انواع لنزهای داخل چشمی (طبی، رنگی)، سنجش میدان بینایی، رنگ و عمق بینایی، انجام معاینه های بینایی جهت صدور گزارش به مراکز و سازمان ها، انجام تست های غربالگری، انجام تست های بیومتری و پاکیمتری، درمان غیر جراحی انحراف های غیر فلجی چشم، درمان تنبلی چشم در کودکان، درمان سردردهای چشمی، درمان فیکسیشن های غیر عادی، ارائه ی ورزش های ارتوپتیک، و غیره.
هموطنان عزیز در صورت نیاز به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانند به آدرس درج شده مراجعه داشته باشند، همانطور که در ابتدا اشاره شد در حال حاضر روزهایی را در مرکز بینایی سنجی و ساخت عینک چشم نوبنیاد حضور داشته و در خدمت شما عزیزان مراجعه کننده می باشم، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن هایی که در این صفحه ثبت شده است تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک مرکز بینایی سنجی و ساخت عینک چشم نوبنیاد تهران
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی
  • کلمات کلیدی سید شاهین شمسا چشم پزشک، سید شاهین شمسا متخصص افتالمولوژی، سید شاهین شمسا متخصص چشم، سید شاهین شمسا جراح چشم، سید شاهین شمسا فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، سید شاهین شمسا فوق تخصص قرنیه، سید شاهین شمسا فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، سید شاهین شمسا فوق تخصص پاتولوژی چشم، سید شاهین شمسا فوق تخصص شبکیه، سید شاهین شمسا متخصص بینایی سنجی، سید شاهین شمسا اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
سید شاهین شمسا
متخصص بینایی سنجی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر