منو
X

تصویر
مریم فخیمی
متخصص بینایی سنجی
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

80%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من مریم فخیمی هستم، دارای مدرک بینایی سنجی در مقطع کارشناسی ارشد. بعد از فارغ التحصیلی فعالیت خود را به عنوان یک کارشناس بینایی سنج آغاز کرده و تا کنون خدمات متعدد مراقبتی و تشخیصی را به هموطنان محترم ارائه کرده ام و هم چنین در مراکز بینایی سنجی و درمانگاه های مختلفی فعالیت کرده ام، در این بین می توانم به درمانگاه ثامن الائمه (ع) واقع در شیراز اشاره کنم که همچنان فعالیت من در این درمانگاه ادامه داشته و در کنار دیگر پزشکان و متخصصان باتجربه آماده ی پذیرش مراجعه کنندگان گرامی می باشم. شاید برای شما سؤال باشد که دقیقا وظیفه ی یک بینایی سنج چیست؟! کارشناسان و متخصصان بینایی سنجی به عنوان مراقبین اولیه بهداشت چشم وظیفه ی حفظ و سلامت بینایی را بر عهده دارند. افرادی که در این رشته تحصیل می کنند با آناتومی و فیزیولوژی چشم، اورژانس های چشمی، داروها، میکروب ها، علائم و نشانه های چشمی، … آشنایی پیدا می کنند و قادر خواهند بود تست های مخصوص بینایی سنجی را انجام داده و به بررسی نارسایی ها و اختلالات دید بپردازند، و برخی از مشکلات بینایی را با روش های غیر جراحی و غیر دارویی، از طریق تجویز وسایل کمک بینایی و ارائه ی ورزش های چشمی برطرف نمایند. از این رو افرادی که متوجه نارسایی ها و اختلالاتی در دید خود می شوند می توانند جهت بررسی های ابتدایی نزد یک بینایی سنج مراجعه کنند. چنانچه اختلالات دید شما ناشی از یک بیماری چشمی باشد بینایی سنج شما را جهت معاینه های بیشتر و معالجه نزد یک متخصص و جراح چشم ارجاع می دهد. اما آنچه یک بینایی سنج به طور مستقل ارائه می کند به این شرح می باشد:
– بررسی نارسایی های بینایی در کودکان و بزرگسالان
– تشخیص و رفع خطاهای انکساری نظیر آستیگماتیسم، پیر چشمی، دور بینی، نزدیک بینی، …
– پیشگیری و درمان تنبلی چشم در کودکان
– درمان اختلال دید دو چشمی
– تشخیص و رفع اختلالات حرکتی چشم
– ارائه تمرین های ارتوپتیک
– اندازه گیری میدان بینایی
– سنجش بینایی رنگ و بینایی عمق
– تجویز عدسی و وسایل کمک بینایی (لنزهای طبی، لنزهای طبی- رنگی)
– تعیین شماره چشم
– ساخت و ارائه عینک
– درمان فیکسیشن های چشم با روش های غیر جراحی و غیر دارویی
– انجام تست های بینایی سنجی مانند پاکیمتری، سونوگرافی، بیومتری، …
– انجام تست های غربالگری به منظور سنجش کمی حدت بینایی
– و غیره
من نیز به عنوان یک کارشناس بینایی سنجی قادر به ارائه ی خدمات نام برده می باشم. شهروندان عزیز در صورت نیاز به ارتباط با من می توانند به آدرس درج شده مراجعه داشته باشند، همانطور که قبل تر اشاره شد در حال حاضر روزهایی را در درمانگاه ثامن الائمه (ع) حضور داشته و در خدمت شما مراجعین محترم می باشم. لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من در این درمانگاه با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک درمانگاه ثامن الائمه (ع) شیراز
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
  • کلمات کلیدی مریم فخیمی چشم پزشک، مریم فخیمی متخصص افتالمولوژی، مریم فخیمی متخصص چشم، مریم فخیمی جراح چشم، مریم فخیمی فوق تخصص چشم پزشکی کودکان، مریم فخیمی فوق تخصص قرنیه، مریم فخیمی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، مریم فخیمی فوق تخصص پاتولوژی چشم، مریم فخیمی فوق تخصص شبکیه، مریم فخیمی متخصص بینایی سنجی، مریم فخیمی اپتومتریست
تخصص ها
  • متخصص چشم
تصویر
مریم فخیمی
متخصص بینایی سنجی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص چشم. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر